Spojení do Čáslavi se zlepší. Vlakem z Masarykova nádraží

Jednotný dopravní systém Prahy a Středočeského kraje fungující na principu „1 jízdenka, 1 jízdní řád, 1 tarif, 1 síť“. Taková je vize veřejné dopravy týkající se i Kutnohorska a Čáslavska.

Cílem není pouze zlepšení spojení dopravy do Prahy a z Prahy, ale také místních přepravních vztahů. V praxi to znamená snaha propojit vlaky, příměstské autobusy a městskou dopravu v Praze i středočeských městech včetně Kutné Hory a Čáslavi do jednoho systému, ve kterém bude moci cestující jet celou cestu na 1 jízdenku. Podle dostupných informací by společný systém mohl začít fungovat pro Čáslav do konce roku 2018. 

Koncepce Středočeského kraje do roku 2020 

Středočeský kraj pokračuje v integraci pražské a středočeské veřejné dopravy. V postupných etapách zahrne území měst Benešov, Beroun, Zdice, Čáslav, Hořovice, Kolín, Kouřim, Zásmuky, Kutná Hora, Uhlířské Janovice, Městec Králové, Mladá Boleslav, Mnichovo Hradiště, Neveklov, Sedlčany, Nový Knín, Dobříš, Nymburk, Sadská, Poděbrady, Příbram, Rakovník, Vlašim a Votice.

Spojuje se tak postupně Pražská integrovaná doprava (PID) a Středočeská integrovaná doprava (SID) do nového společného IDS Středočeského kraje a Prahy.

další

komentáře

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..